miércoles, 25 de marzo de 2015

Wrap up en català (2)

Hola! 
Avui tornem amb el wrap up en català, tres llibres més llegits en aquesta llengua! Esperem que us agradi!

Wonder de R.J. Palacio:
Aquest llibre va passar una mica desapercebut quan va sortir, però l'any següent i gràcies al boca-orella, tothom el volia llegir i jo no vaig ser menys. 
Al principi estava molt encuriosida per saber que l'hi passava a l'August a la seva cara, però aquest punt va anar perdent importància a mesura que les pàgines anaven passant. 
L'August és molt especial si tu li dones aquesta característica, però ell és un noi normal que va a l'escola per primer cop. A partir d'aquí anirem coneixent uns quants personatges i el seu punt de vista respecte a l'August. 
El fet de que els capítols estiguin escrits des d'un punt de vista diferent dóna més credibilitat a l'història  t'ajuda a entendre'ls molt millor. He de destacar el realisme de molts personatges com ara la seva germana que realment em va encantar, però el personatge que em va robar el cor va ser la Summer, de veritat que no es pot ser mes adorable! Finalment, una cosa que em va agradar molt va ser el final del llibre on podem trobar un recull dels preceptes dels companys de classe de l'August. 

L'Historiador de Elizabeth Kostova:
Aquest llibre el vaig comprar bàsicament pel seu títol. Jo també soc historiadora i clar, no ho vaig poder resistir. 
Tot i la meva gosadia, no em vaig equivocar. Amb ell entres a conéixer la història de Vlad Tepes, personatge amb el qual està basada la llegenda de Dràcula. 
El llibre és una mica lent, hi ha alguns errors una mica grans (trens que circulen per Andorra, per exemple), però tot i així la trama em va enganxar i, inclús, emocionar en alguns moments, tant que aquest llibre el vaig llegir al 2005 i encara ara en recordo algunes frases de memòria. 
Si us agrada la novel·la històrica amb trets fantàstics però ben portats, us el recomano moltíssim. 
Els personatges amaguen grans misteris, arriben a fer grans fites però tot i així, són tant humans, tant reals... És un gran llibre!

Maleït Karma de David Safier:
David Safier no era un desconegut per mi per molt que aquest fos el seu primer llibre. Em vaig topar amb ell gràcies a les sèries alemanes com Berlin Berlin. Estava enamorada d'aquesta sèrie i al veure el seu guionista escribia un llibre no ho vaig dubtar!
I quin fart de riure gent! No es pot dubtar que l'humor és la seva feina! Ja només amb la sinopsis rius, la protagonista mor aixafada per un wc d'una estació espacial! 
La resta del llibre no baixa de nivell, bé, poder si... Jo al final inclús vaig arribar a plorar. 
Mai més tornaré a veure el tema de la reencarnació igual! Per culpa d'aquest senyor em quedaré mirant una formiga i no podré evitar pensar si abans era una persona o simplement un insecte més. 
Si teniu l'oportnitat, llegiu-lo, de veritat. Potser els altres llibres de l'autor no són tan bons però aquest no té desperdici!


6 comentarios:

  1. ¡Hola! Te he nominado a un premio en mi blog, te dejo el enlace para que le eches un vistazo :) http://unmundocreadoamimedida.blogspot.com.es/2015/04/premio-black-wolf-blogger-award.html
    Besos!!

    ResponderEliminar
  2. Hola! (✿◠‿◠)
    Soy Arya del blog El Rincón de Arya
    http://elrincondearya.blogspot.com.es/
    No entiendo mucho lo que pone xD pero si te puedo decir que La historiadora es un amor de libro <3 me encantó :3
    Me gusta mucho tu blog, te sigo!

    Besos.

    ⏃♥ Arya ♥⏃

    ResponderEliminar
  3. Hola! Te acabo de nominar al Liebster Award y al Premio Dardos, espero que los disfrutes:
    http://thebooksangel.blogspot.com/2015/05/liebster-award-premio-dardos.html
    un beso!

    ResponderEliminar
  4. Hola Nadir, a mi no me gusta leer en catalan lo aborreci en el insti jeje pero weno, tengo pendiente Wonder, he leido reseñas muy positivas y Maleit Karma no pinta nada mal.

    Saludos

    ResponderEliminar
  5. I simply couldnt leave your site before telling you which i really enjoyed the standard
    Diabazoleinformation you offer for your visitors Is going to be back often to check on on new postsIt's good to see this information in your post, i was looking the same but there was not any proper resource, thanx now i have the link which i was looking for my research.http://www.supplements4help.com/diabazole/


    ResponderEliminar
  6. Simply, the article is in actuality the freshest on this laudable topic. I fit in with your conclusions and will
    Diabazole thirstily look forward your future updates. Saying thanks is not going to simply be satisfactory, for the outstanding lucidity in your writing. http://www.strongmenmuscle.com/diabazole/


    ResponderEliminar